Connect with us

Społeczeństwo

Kot i Preis w reklamie T-mobile promują też bezpieczeństwo

T-mobile od marca promuje usługi w nowej reklamie z Tomaszem Kotem i Kingą Preis. Firma zadbała w spocie o promowanie bezpiecznych zachowań na drodze

Opublikowano

-

T-mobile od marca promuje usługi w nowej reklamie z Tomaszem Kotem i Kingą Preis. Firma zadbała w spocie o promowanie bezpiecznych zachowań na drodze

T-mobile reklama Źródło: YouTube

Fragment spotu T-mobile z Kingą Preis i Tomaszem Kotem. Źródło: YouTube

Jeśli chodzi o pokazywanie zdarzeń na drodze, to w polskich reklamach częściej zdarzają się koszmarne wpadki niż przemyślane scenariusze. Nawet firmy, które deklarują dbanie o bezpieczeństwo ruchu drogowego, rzadko zwracają na to uwagę w kampaniach promujących ich produkty. Wskazywaliśmy takie niedopatrzenia w niedawnej kampanii w naszym portalu: Bezpieczeństwo w mediach – róbmy to dobrze.

Na tym tle nowy spot T-mobile jest jednym z najlepszych wzorów. Firma pokazała, że można reklamować swoje usługi i jednocześnie uczyć właściwych zachowań na drodze.

W spocie Kinga Preis i Tomas Kot wyśpiewują zalety m.in. szybkiego internetu mobilnego T-mobile. Podkreślone zostało to nie tylko użyciem linii melodycznej piosenki Tiny Turner “Simply the best”, ale również przesiadką, której dokonuje Preis. Aktorka przyjeżdża skuterem, ale dosiada się na szybki motocykl Tomasza Kota.

Twórcy reklamy zadbali, by w ujęciu, w którym Preis i Kot wspólnie jadą motocyklem, aktorzy mieli ubrane kaski motocyklowe. To, że był to świadomy zabieg, zostało podkreślone w spocie dostępnym w Internecie. Na klatkach z tej sceny z boku pojawia się napis: “Dbaj o bezpieczeństwo na drodze”.

Koncepcję kreatywną kampanii ATL dla T-mobile przygotowała agencja Bridge2Fun. Ona także odpowiada za jej realizację. Działaniami w Internecie zajmuje się  Agencja Warszawa. Materiały kampanii BTL przygotowała agencja G7. Za reklamy internetowe, planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom Mediavest Group.

red