Społeczeństwo
Masz moc! AXA namawia, by pomagać poszkodowanym. I uczy, jak to robić dobrze
AXA ruszyła z nową kampanią społeczną “Masz moc”. Zachęca do ratowania życia i podpowiada, jak to robić właściwie

Opublikowano
7 lat temu-
przez
luzAXA ruszyła z nową kampanią społeczną “Masz moc”. Zachęca do ratowania życia i podpowiada, jak to robić właściwie
Badania CBOS z 2017 roku pokazują, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Dwie trzecie badanych deklaruje, że umiałoby w razie wypadku udzielić pierwszej pomocy. I to jest dobra wiadomość. Gorsza jest taka, że tylko 19 proc. z nich jest całkowicie pewnych swoich umiejętności w tej dziedzinie.
AXA chce, aby osób, które pewnie się czują ze swoimi umiejętnościami było dużo więcej. Zwiększa więc zasięg swoich działań edukacyjnych, które prowadzi od 2015 roku (dotychczas pod hasłem #kierunekratunek) i właśnie ruszyła z nową kampanią pod hasłem #maszmoc.
– Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w AXA. – Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę. Uczymy, obalamy mity, promujemy gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Mamy fantastycznego partnera, Centrum Szkoleniowe AdrenaLTika, z którym pracujemy od lat, zarażeni ich pasją staramy się zarażać innych. Każdy z nas może kiedyś zmienić bieg zdarzeń, zakręcić linię życia.
AXA prowadzi kampanię reklamową o pierwszej pomocy we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. W spocie i filmie z udziałem pracowników pokazuje, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Na stronie www.maszmoc.pl są porady, które uczą i jednocześnie dodają odwagi, w tym e-book dla każdego, przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.
Ubezpieczyciel szkoli swoich pracowników, agentów i przyjaciół firmy. Wyposaża w defibrylatory biurowce, w których prowadzi działalność.
– Nasze działania absolutnie mają sens, są warte czasu, energii i zaangażowania, jakie władamy w ten projekt. Pięć osób z AXA po jednodniowym kursie odważyło się podjąć procedurę ratującą życie. I to jest najważniejszy dowód – dodaje Agnieszka Dąbrowska.
Kampania jest równocześnie jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w 2017 roku w Ministerstwie Rozwoju.
Kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS. Spoty, które wyreżyserował Simon Ellis, wyprodukowało studio DOBRO, za ich postprodukcję odpowiada Platige Image. Media zaplanowała i zakupiła Arena Media.
red