Connect with us
Statystyki 2025
  • Zabici w wypadkach - 462
  • Ranni w wypadkach - 7801
  • Kierowcy po alkoholu - 34356
  • Średnia liczba wypadków dziennie: 47.04
  • Średnia liczba zabitych dziennie: 3.23
  • Średnia liczba rannych dziennie: 54.55
  • Zabici w wypadkach - 462
  • Ranni w wypadkach - 7801
  • Kierowcy po alkoholu - 34356
  • Średnia liczba wypadków dziennie: 47.04
  • Średnia liczba zabitych dziennie: 3.23
  • Średnia liczba rannych dziennie: 54.55

Społeczeństwo

AXA nie tylko uczy kierowców jak ratować życie. Przeszkoli też pracowników

Na Dzień Bezpiecznego Kierowcy AXA przypomniała telewizyjnym spotem, jak udzielać pierwszej pomocy. Kierowcom oferuje darmowy poradnik w sieci. Firma przeszkoli też swoich pracowników

Opublikowano

-

Na Dzień Bezpiecznego Kierowcy AXA przypomniała telewizyjnym spotem, jak udzielać pierwszej pomocy. Kierowcom oferuje darmowy poradnik w sieci. Firma przeszkoli też swoich pracowników

W telewizyjnej kampanii AXA przypomniała, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można obejrzeć także w serwisie YouTube oraz na stronie kierunekratunek.pl – tam pobrać można również e-book o pierwszej pomocy przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

Pobierz e-book w PDF

axa_ebook

To jedna z inicjatyw AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Cel 11 : zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze)

W tym roku AXA rozszerzyła akcję. – Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia. – Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej.

Kampania telewizyjna trwała do 26 lipca. Zobaczyć ją można  było m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła
i TVN Style. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.

red