Społeczeństwo
Urzędnicy KRBRD po cichu poprawili błędy w spocie do kampanii za 3 mln zł
Sekretariat Krajowej Rady BRD upierał się, że eksperci niesłusznie wytykają błędy merytoryczne w spocie o zapinaniu pasów bezpieczeństwa. Ale po cichu poprawili swoją wpadkę
Opublikowano
9 lat temu-
przez
luzSekretariat Krajowej Rady BRD upierał się, że eksperci niesłusznie wytykają błędy merytoryczne w spocie o zapinaniu pasów bezpieczeństwa. Ale po cichu poprawili swoją wpadkę
Miliony wyrzucone w błoto – tak najnowszą kampanię przygotowaną przez Sekretariat Krajowej Rady BRD ocenił rzecznik Inspekcji Transportu Drogowego. Alvin Gajadhur oraz znany były policjant drogówki i biegły sądowy – Wojciech Pasieczny – wytknęli, że w nowym spocie urzędników od bezpieczeństwa pojawiły się merytoryczne błędy. (czytaj o błędach w spocie)
Przede wszystkim spot prezentowany w kampanii “Pasy. To trzyma Cię przy życiu!” kosztującej 3 mln zł niepotrzebnie straszył pasażerów samochodów, że mogą otrzymać punkty karne i mandaty za brak zapiętych pasów. – Może ktoś w KRBRD powinien przeczytać przepisy przed zorganizowaniem konferencji z prezentacją nowego spotu – napisał w artykule w portalu Onet.pl Gajadhur.
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy w kolaudacji spotu, który został przyjęty błędami udział brali: wiceminister i rządowy pełnomocnik ds. bezpieczeństwa transportu Paweł Olszewski oraz dyrektor Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Agata Foks.
Być może właśnie dlatego po wytknięciu błędów urzędnicy MIR oficjalnie upierali się, że uwagi ekspertów są niesłuszne. Przyznanie się do prawdy dowodziłoby, że Olszewski i Foks mają niewielkie pojęcie o przepisach z dziedziny, w której piastują wysokie stanowiska.
Jednak po ciuchu urzędnicy szybko rozpoczęli prace nad poprawianiem spotu, którego emisję zaplanowano w TVP. Dziś nową wersją pochwalili się na Facebooku. Choć nadal próbują umniejszyć swoją wpadkę i na profilu SKRBRD “Włącz myślenie” napisali:
“Niektórzy z Was zgłaszali nam sygnały, że zapis końcowy dot. mandatów i punktów karnych pozostawiał zbyt szerokie pole do interpretacji. Doceniamy Wasze zdanie – bo kampanie robimy właśnie DLA WAS dlatego z serdecznymi pozdrowieniami przekazujemy Wam ten spot”.
Kadr z wcześniejszej wersji spotu:
Obejrzyj nowy spot:
in
Artykuły, które mogą Cię zainteresować
Kierowca w Warszawie najechał na karetkę. Ratownicy mieli pasy zapięte za plecami. Oboje ranni
Trzy młode ofiary na ulicy Młodzieżowej w Wodzisławiu. Spowodowali taki wypadek, przed jakim przestrzega telewizyjny spot
Miasto Tychy w spocie obwinia ofiary wypadków. “To jak usprawiedliwianie gwałciciela krótką spódniczką”