Connect with us
Statystyki 2025
  • Zabici w wypadkach - 257
  • Ranni w wypadkach - 3610
  • Kierowcy po alkoholu - 16934
  • Średnia liczba wypadków dziennie: 39.66
  • Średnia liczba zabitych dziennie: 3.25
  • Średnia liczba rannych dziennie: 45.7
  • Zabici w wypadkach - 257
  • Ranni w wypadkach - 3610
  • Kierowcy po alkoholu - 16934
  • Średnia liczba wypadków dziennie: 39.66
  • Średnia liczba zabitych dziennie: 3.25
  • Średnia liczba rannych dziennie: 45.7

Infrastruktura

Więcej samochodów z S2, więc lepsza ochrona pieszych

W miejscu, gdzie Południowa Obwodnica Warszawy łączy się z miastem, zainstalowano dodatkowe oznakowanie przejść dla pieszych

Opublikowano

-

W miejscu, gdzie Południowa Obwodnica Warszawy łączy się z miastem, zainstalowano dodatkowe oznakowanie przejść dla pieszych

Przejście dla pieszych w okolicy węzła Puławska na Południowej Obwodnicy Warszawy

Tak teraz wygląda przejście dla pieszych w okolicy węzła Puławska na Południowej Obwodnicy Warszawy. Fot. ZDM Warszawa

Nowa droga S2, która obecnie jest ostatnim odcinkiem Południowej Obwodnicy Warszawy, kończy się skrzyżowaniem na ul. Puławskiej. Jeszcze w listopadzie stołeczny zarząd dróg miejskich zapowiadał, że przez zwiększony ruch samochodów, lepiej zadba o pieszych przechodzących w tamtym rejonie.
Na łącznicy ul. Puławskiej z ulicą Dolina Służewiecka przejście dla pieszych usytuowane na łuki drogi zyskało dodatkowe oznakowanie. ZDM wzmocnił informację dla kierowców instalując podświetlany znak D6 na wysięgniku nad przejściem. Ostrzega on kierowców pulsującym na żółto światłem. Dodatkowo stojące przed przejściem zwykłe znaki D6 zmodyfikowano nakładając żółte odblaskowe tło, przez co stały się znacznie widoczniejsze. Drogowcy wprowadzili też w tym rejonie ograniczenie prędkości do 50 km/h. Znak ograniczenia, oprócz stojącego przy trasie, namalowano również na szosie.
Wzmocnienie bezpieczeństwa na tym przejściu dla pieszych kosztowało w sumie 42 tys. zł.

ki