Pojazdy
carVertical zwiększa przychody do 53,9 mln euro i przyspiesza ekspansję na nowe rynki

Opublikowano
1 minutę temu-
przez
luzcarVertical, europejski lider w obszarze danych motoryzacyjnych, odnotował w 2024 roku 32-procentowy wzrost przychodów, osiągając 53,9 mln euro. Firma zapowiada dalszą ekspansję i prognozuje przekroczenie 70 mln euro przychodów w bieżącym roku

Utrzymujemy wysoką dynamikę rozwoju dzięki inwestycjom w jakość produktu oraz dopasowaniu oferty do oczekiwań rynków zachodnich – mówi Rokas Medonis, CEO carVertical. – Naszym celem jest nie tylko wzrost, ale także kształtowanie rynku poprzez dostarczanie transparentnych i rzetelnych danych dla kupujących samochody używane.

Mimo wyzwań związanych z rosnącymi stopami procentowymi i kosztami reklamy, firma utrzymuje rentowność i rozwija się w sposób zrównoważony. carVertical stawia na długofalowy rozwój i konsekwentnie realizuje strategię budowania standardów w branży raportów pojazdów.
Ekspansja i nowe rynki
W 2024 roku carVertical weszło na trzy nowe rynki – Grecję, RPA i Zjednoczone Emiraty Arabskie. W planach na 2025 rok jest uruchomienie działalności w co najmniej pięciu kolejnych krajach. Obecnie firma działa już w 30 państwach, w tym w kluczowych regionach: Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Polsce i Rumunii.
Silny wzrost firma odnotowuje również w Skandynawii, gdzie coraz więcej konsumentów korzysta z cyfrowych raportów carVertical przy zakupie samochodów.
Odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku
Według danych AAA AUTO, w marcu br. na polskim rynku sprzedano ponad 250 tys. używanych aut, a średnia cena przekroczyła 40 tys. zł. Zmieniające się oczekiwania kupujących sprawiają, że coraz więcej firm w Polsce korzysta z usług carVertical, by zwiększyć transparentność transakcji.

– Chcemy być nie tylko źródłem danych, ale również zaufanym doradcą w procesie zakupu pojazdu – dodaje Medonis. – Naszym celem jest prezentowanie informacji w sposób przystępny i empatyczny, odpowiadający realnym potrzebom użytkowników.
Firma stale inwestuje w rozwój produktu i nowe źródła danych. Obecnie skupia się na opracowywaniu narzędzi wspierających użytkowników w interpretacji dużej ilości informacji zawartych w raportach.
Artykuł sponsorowany