Cel kampanii
Kampania „Bezpieczeństwo na drodze w mediach – róbmy to dobrze!” ma zwrócić uwagę na to, że w reklamach, serialach i wiadomościach w Polsce często bezwiednie promuje się łamanie przepisów ruchu drogowego. Eksperci będą recenzować spoty i przekazy medialne oraz prezentować dobre przykłady.
Dlaczego taka kampania?
Bo Polska wciąż jest jednym z najgorszych krajów UE pod względem liczby wypadków i ofiar na drogach.
Bo uważamy, że skoro w reklamach nie można pokazywać alkoholu czy przemocy, to tak samo nie powinno się prezentować łamania prawa na drodze.
Bo uważamy, że zmiana w bezpieczeństwie na polskich drogach dokona się dzięki zmianie kulturowej. Wszyscy musimy naprawdę zacząć dbać o bezpieczeństwo. Stale. Nie tylko przy okazji akcji reklamowych.
Każdy może wziąć udział!
W ramach kampanii na portalu brd24.pl zbierane będą zgłoszenia od czytelników, którzy zauważyli niewłaściwe treści w reklamach, i serialach prezentowanych w TV, a także w wypowiedziach osób publicznych – dziennikarzy i polityków.
Wystarczy, że zgłosicie je nam na:
[email protected]
www.facebook.com/portalbrd24
www.facebook.com/swiadomykierowcaofficial
Oprócz recenzji nadsyłanych zgłoszeń na tej stronie pokazywać będziemy również świetne przykłady kampanii, rozmawiać będziemy z ludźmi, którzy podpowiedzą, jak należy to robić i przedstawiać będziemy opinie ekspertów.
Partnerem merytorycznym kampanii jest
Świadomy Kierowca
– największy w Polsce mobilny projekt edukacyjny, którego celem jest poprawianie bezpieczeństwa poprzez uświadamianie wszystkich ryzyk związanych z ruchem drogowym.
MATERIAŁY
McDonald’s, PZU, Millennium – tak można w reklamach dbać o przekaz BRD
Jazda bez pasów w kampanii o bezpieczeństwie ministerstwa za 4 mln zł?
Konrad Drozdowski, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy: będziemy promować to, by przy tworzeniu reklam weryfikować ich zgodność z BRD
Alior Bank namawia do gonienia za marzeniami… bez kasków
Małgorzata Kożuchowska bez pasów w reklamie Aviva oraz dziecko bez fotelika w reklamie Payback BP
Ruszyła kampania „Bezpieczeństwo na drodze w mediach
– róbmy to dobrze
Sylwester Pawłowski, Świadomy Kierowca: najszybsza droga
do Wizji Zero w Polsce, to budowanie kultury bezpieczeństwa
w firmach

WESPRZYJ NASZĄ PRACĘ

Jak radny Marcin Kania zarobił dziesiątki tysięcy złotych na umowach od Urzędu Gminy Lesznowola

Pierwsza bitwa o Kanię. Jak radni skazanej wójt chcieli zablokować sprawdzanie umów na „kampanię” za 42 tys. zł

Jak Urząd Gminy Lesznowola sfinansował studia radnemu Łukaszowi Grochali za 12,5 tys. zł

Koniec nielegalnych chińskich hulajnóg? Ministerstwo uderzy przepisami w importerów

Rowerzysta wbił się w bok samochodu. Ale to nie on był winny
